Forschungsberichte:

1. A Csepel D-452 típ. tehergépkocsi-vezetõfülke felfüggesztésparamétereinek vizsgálata. 1970. p. 18.

2. A Csepel D-452 típ. tehergépkocsi lengésvizsgálata. 1970. p. 16.

3. A családelv érvényesûlése az Ikarus-200 típusú autóbuszoknál. 1970. p. 18.

4. Az Ik-250, Ik-260 és az Ik-280 típusú autóbuszok padlóvázainak az egységesítés szempontjából történõ vizsgálata. 1970. pp. 32.

5. A "VAGON" típusú gépkocsi stabilizátor hatásosságának vizsgálata. 1969. p. 32.

6. A Csepel D 588 típ. "MÁTRA" darus gépkocsi tenzometrikus vizsgálata. 1971. p. 41.

7. Az Ikarus 260 típusú autóbusz oldalirányú lengéseinek vizsgálata. 1971. p. 60.

8. Az Ikarus 260 típusú autóbusz lengéskényelmi vizsgálata. 1971. p. 71.

9. Gumiabroncsok közlekedésbiztonsági hatásainak vizsgálata. 1972. p. 272.

10. A Csepel D-740 típusú nyerges jármûegyüttes matematikai lengésanalízise. 1973. p. 173.

11. Az IFA-W 50 L-SP típusú tehergépkocsi tenzometrikus vizsgálata. 1973. p. 34.

12. A Cepel D-730 típusú tehergépkocsi lengésvizsgálata. 1973. pp. 66.

13. A 083,20 és 083.25 típusú nyeregszerkezetek szilárdsági vizsgálata. 1973. p. 46.

14. Ikarus 255 típusú autóbusz tenzometrikus mérésekkel kiegészített lengéskényelmi vizsgálata. 1974. p. 260.

15. Karosa SM-11 típusú autóbusz lengéskényelmi vizsgálata. 1974. p. 90.

16. Ikarus 200 típusú autóbusz légrugótartó felerõsítõ-csavar igénybevételének vizsgálata. 1974. p. 33.

17. Jármûfelépítmény-elemek összehasonlító szilárdsági vizsgálata. 1975. p. 37.

18. Hidraulikus szervókormány jármû úttartására gyakorolt hatásának vizsgálata. 1975. p. 79.

19. Csepel D-740-10 típusú nyergesjármû lengésvizsgálata. 1975. p. 65.

20. Pántnélküli légrugóelemmel szerelt Ikarus 260 típusú autóbusz lengésvizsgálata. 1975. p. 111.

21. 260-260 típ. légrugóelemmel szerelt Ikarus 212 típusú autóbusz lengéskényelmi vizsgálata. 1976. p. 75.

22. 260-340 al, 160-340 ac és 285-260 típ. légrugóelemmel szerelt Ikarusz 260 típusú autóbusz lengéskényelmi vizsgálata. 1976. p. 124.

23. 260-260 és 220-300 típ. légrugóval szerelt Ikarus 212 típusú autóbusz lengéskényelmi vizsgálata. 1977. p. 95.

24. CEAT 8.75-80 és 220-300 típ. légrugóelemekkel szerelt Ikarus 212 típusú autóbusz lengéskényelmi vizsgálata. 1977. p. 101.

25. Fahrkomfort-Untersuchung des Autobusses vom Typ. PR-110 mit Luftfederelmentem CEAT 8.75-80 bzw. TAURUS 220-110 L-TI-71-00. Wroclaw - Budapest, 1977. p. 102.

26. Taurus 220-260-TI-106-00 típ. légrugóelemmel szerelt PR-110 típusú autóbusz lengéskényelmi vizsgálata. Wroclav-Budapest, 1978. p. 79.

27. Fahrkomfort-Untersuchungen am Autobus vom Typ. PR-10 mit Luftfederelementen Taurus 220-260-TI-106-00. Wroclaw-Budapest, 1978. p. 80.

28. TI-75-00 és TI-116-00-1 típ. légrugóelemmel szerelt Ikarus 250 típusú autóbusz lengéskényelmi vizsgálata. 1978. p. 94.

29. TI-115-00 típ. légrugóelemmel szerelt CSAVDAR 11 M4 típusú távolsági autóbusz lengéskényelmi vizsgálata. Botevgrad-Budapest, 1978. p. 66.

30. Fahrkomfort-Untersuchungen am Fernverkehrautobus CSAVDAR vom Typ. 11 M 4 mit Luftfederelementem TI- 115-00. Botevgrad-Budapest 1978. p.67.

31. Ikarus 400-as típusú autóbuszcsalád jármûdinamikai vizsgálata. 1979. p. 339.

32. Ikarus 441-k típusú autóbusz lengéskényelmi vizsgálata. 1980. p. 152.

33. Ikarus 250-58 típusú autóbusz stabilizátorának alkalmassági vizsgálata. 1981. p. 78.

34. Ikarus 262 típusú autóbusz rugózási tartományának elemzése. 1981. p. 159.

35. Ikarus 413 K-1 típusú "A" keretes hátsó felfüggesztésû autóbusz rugózási tartományának elemzése. 1982. p. 122.

36. Ikarus 413 K-1 típusú "A" keretes hátsó felfüggesztésû autóbusz felfüggesztés-karakterisztikáinak elemzése. 1982. p. 90.

37. Ikarus 386 K-1 típusú távolsági luxus autóbusz lengéskényelmi vizshálata. 1983. p. 66.

38. A Csepel D-754-01 típ. tehergépkocsi alvázra adaptált ATKINSON A 401 típusú vezetõfülke komplex alkal- massági vizsgálata. 1983. p. 115.

39. Az Ikarus 250.59 típusú távolsági autóbusz akusztikai analízise. 1983. p. 141.

40. TAM 75 T5 B típusú tehergépkocsi alkalmassági vizsgálata. 1984. p. 121.

41. A Mercedes 1632 L-45 típusú tehergépkocsi és a Kässbohrer V4;D17 típ. pótkocsi stabilitás vizsgálata. 1984. p. 228.

42. Az Ikarus 250.59 típusú távolsági autóbusz zajcsökkentése. 1984. p. 151.

43. A Mercedes 1632 L-45 típ. tehergépkocsi és a Budamobil 076.04/2 típ. pótkocsi stabilitásvizsgálata.

44. Az Ikarus 386.K2 típusú távolsági autóbusz zaj- és rezgésvizsgálata. 1985. p. 332.

45. 752.00-3702 és a 752.00-3711. R. Sz. parabólarugók alkalmassági vizsgálata. Rúgókarakterisztika- és feszültségmérés. Lengéscsillapítókarakterisztika optimálás. 1985. p. 108.

46. A Csepel D-772.55 típ. üzemanyagszállító tehergépkocsi mûszeres lengésvizsgálata. 1986. p. 343.

47. A Csepel D-752.55 típ. üzemanyagszállító tehergépkocsi normál laprugóinak vizsgálata. 1986. p. 124.

48. A Csepel D 752.55 típ. üzemanyagszállító stabilitás vizsgálata. 1986. p. 217.

49. Az S 16.188-4.2 + Budamobil 083.04, valamint az S 22.188-6.2+R 574.11 típusú nyerges jármûegyüttes stabilitás vizsgálata. 1986. p. 214.

50. Az Ikarus 385.K1 típusú autóbusz stabilitásvizsgálata. 1986. p.103.

51. Ikarus 385.K1 típusú távolsági autóbusz rugózási tartományának elemzése. 1987. p. 117.

52. Az Ikarus 385.K1 típusú autóbusz zaj- és rezgésvizsgálata. 1987. p. 282.

53. Az Ikarus 385.K1 típusú autóbusz lengéskényelmi vizsgálata. 1987. p. 180.

54. A Csepel 257.13 típusú autóbuszalváz hátsó felfüggesztése rugókarakterisztikáinak megválasztása. 1987. p. 47

55. ATOS- vezérlõvel és ZF-4HP-500 típusú hidromechanikus nyomatékváltóval szerelt IK-28ö típusú csuklós autóbusz komplex vizsgálata. 1988. p. 169.

56. A 875.21 típusú autóbuszalváz komplex vizsgálata. 1989. p. 247.

57. A Mercedes Benz 1933 S38 + Blumhardt-L TK 40/24 típusú nyerges jármûegyüttes stabilitásvizsgálata. 1989. p. 60.

58. Az IVECO 190.33 + HÓDGÉP ANJ 24 típusú pótkocsis jármûegyüttes stabilitás vizsgálata. 1989. p. 95.

59. ATOS vezérlõvel és VOITH-DIWA D 863 típusú hidromechanikus nyomatékváltóval szerelt IK-435 típusú csuklós autóbusz komplex vizsgálata. 1989. p. 217.

60. A Renault R 350.26 S6x23 + HÓDGÉP YN 18 típusú tandem jármûegyüttes stabilitás vizsgálata. 1991. p. 67.

61. Mercedes 2435 L45 /x2 + HÓDGÉP YN 18 típusú tandem jármûegyüttes stabilitás vizsgálata. 1991. p. 68.

62. Ikarus 365 típusú autóbusz stabilitás vizsgálata. 1992. p. 150.