Az autó sportos külsejének
meghatározó elemei az exkluzív FR lökhárítók, a polírozott, rozsdamentes
acélból készült kettős kipufogóvégek és az ezüstszínű külső visszapillantó
tükrök házai, valamint a külön a modellhez készült exkluzív formájú 17
colos könnyűfém kerekek - amelyek kívánságra választhatók akár a még feltűnőbb
18 colos verzióban is.
Megnövelt teljesítmény
Az
új León FR szívét egy benzines, vagy egy dízel erőforrás adja. A
kettő közül a benzines aggregát az újabb fejlesztés; a 200 lóerős 2.0 TFSI
motor az új modellben mutatkozik be először. A teljesítménye 280 newtonméteres
maximális forgatónyomatékkal párosul, amely 1800 és 5000 percenkénti fordulatszám
között áll rendelkezésre. Az autó 7 másodperc alatt gyorsul ötödik fokozatban
80-ról 120 km/h sebességre, míg a hatodik sebességi fokozatban ez az érték
8,9 másodperc. Álló helyzetből 7,3 másodperc alatt éri el a 100 km/h sebességet,
végsebessége pedig 229 km/h. Álló helyzetből az 1000 méteres sprintet 27,6
másodperc allat futja. Az autó átlagfogyasztása 7,9 liter 100 kilométerenként,
a CO2 kibocsátása pedig 190 g/km.
A
dízelmotort illetően az új León FR-ben ugyanaz a 170 lóerős 2.0 TDI motor
dolgozik, mint testvérében, a SEAT Altea FR-ben. A León ezzel az erőművel
214 km/h csúcssebesség elérésére képes, 8,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról
100 km/h sebességre, átlagfogyasztása pedig 6,0 liter száz kilométerre
vetítve.
|