A spanyol fővárosban tartja világpremierjét az új SEAT León FR
Az új modell kívül-belül és a motortérben is gyökeresen különbözik a Leon sorozat többi tagjától.


Az autó sportos külsejének meghatározó elemei az exkluzív FR lökhárítók, a polírozott, rozsdamentes acélból készült kettős kipufogóvégek és az ezüstszínű külső visszapillantó tükrök házai, valamint a külön a modellhez készült exkluzív formájú 17 colos könnyűfém kerekek - amelyek kívánságra választhatók akár a még feltűnőbb 18 colos verzióban is.
  
Megnövelt teljesítmény

Az új León FR szívét egy benzines, vagy egy dízel erőforrás adja.  A kettő közül a benzines aggregát az újabb fejlesztés; a 200 lóerős 2.0 TFSI motor az új modellben mutatkozik be először. A teljesítménye 280 newtonméteres maximális forgatónyomatékkal párosul, amely 1800 és 5000 percenkénti fordulatszám között áll rendelkezésre. Az autó 7 másodperc alatt gyorsul ötödik fokozatban 80-ról 120 km/h sebességre, míg a hatodik sebességi fokozatban ez az érték 8,9 másodperc. Álló helyzetből 7,3 másodperc alatt éri el a 100 km/h sebességet, végsebessége pedig 229 km/h. Álló helyzetből az 1000 méteres sprintet 27,6 másodperc allat futja. Az autó átlagfogyasztása 7,9 liter 100 kilométerenként, a CO2 kibocsátása pedig 190 g/km. 

A dízelmotort illetően az új León FR-ben ugyanaz a 170 lóerős 2.0 TDI motor dolgozik, mint testvérében, a SEAT Altea FR-ben. A León ezzel az erőművel 214 km/h csúcssebesség elérésére képes, 8,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h sebességre, átlagfogyasztása pedig 6,0 liter száz kilométerre vetítve.