VISSZA:Vissza a Volkswagen menübe
        Monacoban debütált az új Porsche Carrera és Carrera 4S

        A Porsche Carrera 4-et a jól ismert 3,6 liter hengerűrtartalmú, hathengerű, 239 kW (325 LE) teljesítményű motor hajtja, amely 5,1 másodperc alatt gyorsítja az autót 0-ról 100 km/h sebességre, míg a végsebesség 280 km/h. Ezzel szemben a Carrera 4S a 261 kW (355LE) teljesítményt leadó 3,8 literes motorral 4,8 másodperc alatt éri el a százas tempót, végsebessége pedig 288 km/h. Az új 911-es modellek legmarkánsabb ismertetőjegye az összesen 44 mm-rel szélesebb hátsó sárvédő. Ez lehetővé teszi, hogy a Carrera 4-et 295/35 ZR 18-as, míg a nagyobb testvért 305/30 ZR 19-es méretű hátsó kerekekkel lássák el.

        Az összkerékhajtás viszko kuplungon keresztül valósul meg, melynek segítségével a hajtóerő 5-40 százaléka jut az első kerekekre. Ennek köszönhető, hogy mindkét új kupét kanyarodáskor szélsőséges esetekben is kiváló teljesítmény, a végsebesség közelében is teljesen stabil egyenesfutás és csúszósabb utakon megnövelt irányíthatóság jellemzi.

        .........

        A Porsche Stabilitás Rendszer (PSM) két új funkcióval bővült. Az egyik előkészíti a fékrendszert a teljes fékezésre oly módon, hogy minimálisra csökkenti a fékbetét és a tárcsa közötti légrést, ezzel is rövidítve a fékutat. A PSM másik funkciója akkor kapcsol be, amikor a vezető gyorsan, de nem elég erővel lép a fékpedálra. 

        A Porsche Aktív Felfüggesztés Rendszere (PASM) alaphelyzetben sportosan kényelmesre hangolja a felfüggesztést, míg a Sport gomb megnyomása után hangsúlyozottan feszesre állítja azt. 

        Az aktív felfüggesztés a Carrera 4S esetében a szériafelszerelés részét képezi, míg a Carrera 4-hez opcionálisan rendelhető. Kívánságra mindkét modell kérhető 20 mm-rel alacsonyabb sportfutóművel, amely tartalmazza a mechanikus hátsó differenciálzárat.

        Az új összkerékhajtású modellekhez is kapható az opcionális Sport Chrono Plus csomag, amely módosítja a motorvezérlést, valamint a PSM és a PASM karakterisztikáját.