Eladási rekord a Mazdánál Fennállásának legjobb hónapját zárta márciusban a Mazda Magyarországon, amely már a második eladási csúcs az utóbbi hét hónapban. (Az immáron második legsikeresebb hónap a tavaly szeptemberi volt).
A harmadik hónapban értékesített 358 db autó a rohamosan fejlõdõ magyar piacon közel 3 %-os részesedéshez vezetett, az elsõ negyedévet tekintve.
Az elsõ negyedévben összesen 739 db Mazda talált gazdára, ami több mint 33 %-os fejlõdés az elmúlt év ugyanezen idõszakához képest. Gyakorlatilag minden modellre elmondható, hogy egyedül márciusban annyi autó eladására került sor, mint az elõzõ két hónapban együttvéve.
A siker alapvetõ oka a személygépkocsik esetében a légkondicionáló ajándék akció, míg a haszonjármûveknél a kedvezõ finanszírozási konstrukciók. Külön érdemes kiemelni a kompakt sztár Demiót és a csúcsbiztonságot egyedülálló térkihasználással kínáló 323-ast, amelyek a várakozásokat is felülmúlták.
A biztató évkezdet lendülete nem csökken, mivel a Mazda folytatja - sõt kiterjeszti - akcióit más modelljeire is, és valószínûleg még ebben a félévben bevezetésre kerül az új pick-up kishaszon-gépjármû, az új B-széria.
Budapest, 1999. április 15.