(A
fotók korábbi - és más - típusokról készültek, csak dekoráció célját szolgálják.)
ÚJDONSAGOK
GARMADÁJA
Nagyfeszültség az idei Genfi Autószalon Mazda-standján l. Első ízben látható Európában az új MX-5. A roadster a koncepció megtartásával minden részletében tökéletesebb lett és számos friss ötlettel gazdagodott. A lehajtható fényszóró elbúcsúzott, szerepét a dinamikus rajzolatú, mandulavágású szem veszi át. 2. Az értékesítés magyarországi kezdetét követően megjelenik az új 626 Kombi is.
3. A távolabbi jövőbe pillanthat a látogató, ha szemügyre veszi a Mazda 121 Demió modellt. Ez az ötletgazdag, alsó középkategóriájú kocsi Japánban már kapható, és óriási siker. A legkelendőbb Mazdaként bekerült az első tízbe és büszkén viseli az "Év autója" címet. A Genfi Autószalon alkalmával a Mazda egyelőre az európai változat prototípusát mutatja be. A magyarországi forgalmazás az év második felében, ősztől kezdődik.
4. A Mazda-design holnapját két további prototípus vázolja fel. Mindkettő többcélú jármű, optimális térkihasználással és a lehető legnagyobb gyakorlati használati értékkel. Az SW-X egy kompakt autó padlóvázára épül, az MV-X középkategóriájú többcélú személykocsiként határozható meg. 5. Az összesen 22 autóból
álló kiállítási programot a teljes jelenlegi Mazda-választék egészíti ki.
A 121-es három- és ötajtójú karosszériával szerepel. A kompakt kategóriát
a teljes 323-as család képviseli: a 323P, a 323 Sedan és a 323F. A 626-os négy és öt ajtóval, illetve kombi változatban is látható. Sportkocsiként az új MX-5 mellett az MX-3 áll ki, hathengerű motorral. Családoknak és hivatásszerűen autózóknak különösen az MPV lehet érdekes. Az elit autók kategóriájában a Xedos 6 és a Xedos 9 jelzi a Mazda képességeit - ez utóbbi Miller motorral. (A március 3-i sajtóértekezleten James E. Miller, a Mazda Motor Corporation elnöke tartott tájékoztatót a sajtó képviselői részére a Mazda típuspolitikájáról és üzleti eredményeiről.) Ha további - nagy méretű - fotókat kíván megnézni, kattintson ide! 1998. március 4. |