A
2006-os CITY
A Honda i-DSI (kettős szekvenciális
gyújtású) egyvezértengelyű motorjának teljesítménye 61 kW (83 LE). A gyertyák
gyújtási szekvenciája a terheléstől és a fordulatszámtól függően változik.
Ezzel a megoldással nagyobb sűrítés érhető el kopogás nélkül, így egy hagyományos
motorral összehasonlítva az i-DSI teljesítménye nagyobb, fogyasztása pedig
jelentősen kisebb.
A nyomatékgörbe 119 Nm-es
csúcsértékét 2800/perces fordulatnál éri el. A kombinált fogyasztási érték
a kézi-, illetve a CVT váltóval egyaránt 5.6 liter/100 km.
Ötfokozatú manuális váltóval,
vagy egy automatikus CVT váltóval rendelhető, mely utóbbi hét, félautomatikus,
szekvenciálisan kapcsolható fokozattal is rendelkezik.
Figyelemre
méltó a középre, az utastér elülső részének padlója alá helyezett benzintartály.
Ez az elrendezés a kompakt első és hátsó futóművekkel és az alacsony
hátsó padlószinttel lehetővé tette egy tágas utaskabin és egy 500 literes
csomagtartó kialakítását. Ehhez hozzávehető az ülések flexibilitása (melyek
a Jazzből már ismerősek): egy mozdulattal síkba fektethető támlák, vagy
moziszerűen felhajthatók ülőfelületek és a kabin hátsó részében is nyerhető
egy további rakodási lehetőség.
Teljes hossza 4390 mm, szemben
a Jazz 3830 milliméterével, ám a hossznövekedésért szinte teljes egészében
a hatalmas csomagtartó felelős. Mindkét modell tengelytávja 2450 mm, de
a City szélesebb és alacsonyabb a Jazznél.
|