Az új Bravo - az új Fiat-emblémával Elöl független McPherson rendszerű, hátul rugalmasan kapcsolt lengőkaros futóműrendszer, torziós rugóval. Rendelkezik elektronikus menetsegítő berendezésekkel: elektronikus fékerőelosztóval kiegészített blokkolásgátló és ESP is, amit emelkedőn való elindulást segítő program, valamint kipörgésgátló egészít ki. Az új Fiat Bravo számtalan új technológiát hordoz. A "Blue&Me" rendszer új generációja, amit "Blue&Me Nav" néven a Fiat Csoport számára a Microsoft fejlesztett ki, az első generáció szolgáltatásait kifinomult navigációs rendszerrel egészíti ki. Az új Fiat Bravo bemutatkozása a turbófeltöltéses T-JET benzines motorcsalád (1.4 Turbo 120 és 150 lóerővel) színrelépését is jelenti. A motorkínálatban megtalálható még az 1,4-es 16 szelepű benzinmotor egyszerű szívóváltozata (90 LE), illetve a Multijet közös nyomásterű turbódízel kétféle változata (1,9 literes lökettérfogat - 120 vagy 150 lóerő). Kétzónás klímaberendezés, kétféle hi-fi rendszer, nagyméretű és kinyitható panoráma napfénytető, sebességtartó automatika, esőérzékelős ablaktörlő, parkolássegítő rendszer, kanyarba bevilágító ködlámpák. Műszaki
adatok
|