Összkerékhajtás sorozatban: az Audi A4 allroad quattro 


Az új Audi A4 allroad quattro a tökéletes útitárs minden vezetési helyzetben. Az A4 Avanthoz képest 34 milliméterrel megnövelt szabadmagasságával, erőteljes motorjaival és a már alapkivitelben kínált quattro állandó összkerékhajtásával ott is folytathatja útját, ahol rég véget értek a műutak. 

Az új Audi A4 allroad quattro egyedülálló megjelenésével tűnik ki. Az „allroad”-megjelenés az erőteljesen domborodó sárvédőivel, robusztus alsó védőlemezzel és ezüstszínű hátsó diffúzorral magára irányítja a figyelmet. A markáns és sportos orrkialakítás, a törtvonalú alsó kontúrokkal megrajzolt fényszórók és a plasztikusan kiformált Singleframe hűtőrács mind az extrovertált karakterét hangsúlyozzák. 

Nyomatékos TFSI és TDI motorjai fokozott gazdaságosság mellett kínálnak dinamikusabb menetteljesítményt. Kiváló példa erre a 3.0 TDI motor, amely kétféle teljesítményszinttel szerepel a kínálatban. Elsőként a 160 kW (218 LE) és 200 kW (272 LE) teljesítményű dízelmotorokkal kerül az új modell a kínálatba.  Nyárra a 2.0 TDI és a 2.0 TFSI erőforrások is felkerülnek a palettára.

A 2.0 TFSI motorral párosítva jelenik meg először sorozatgyártásban az új quattro hajtás ultra-technológiával. Ezzel új fejezet kezdődik a quattro sikertörténetében: ez az új, takarékosságra optimalizált összkerékhajtás a tapadás és a menetteljesítmények terén nem mutat különbséget az állandó összkerékhajtásos rendszerekhez képest. Leginkább a mindennapos használat során mutatott kisebb üzemanyag-fogyasztás és csökkentett szén-dioxid-kibocsátás terén emelkedik ki a kategóriájában. 

Az Audi A4 allroad quattro magyarországi típusa 2.0 TDI 120 kW (163 LE) teljesítményű erőforrással és hétfokozatú S tronic sebességváltóval rendelkezik. Az alapfelszereltség részét képezik a 17 colos könnyűfém keréktárcsák, a megemelt tetősínek, az elektromos mozgatású csomagtérajtó és a xenon-fényszórók is. 

És most nézzük meg filmen.

.