Összkerékhajtás
sorozatban: az Audi A4 allroad quattro
Az új Audi A4 allroad quattro a tökéletes útitárs
minden vezetési helyzetben. Az A4 Avanthoz képest 34 milliméterrel megnövelt
szabadmagasságával, erőteljes motorjaival és a már alapkivitelben kínált
quattro állandó összkerékhajtásával ott is folytathatja útját, ahol rég
véget értek a műutak.
Az új Audi A4 allroad quattro egyedülálló megjelenésével
tűnik ki. Az „allroad”-megjelenés az erőteljesen domborodó sárvédőivel,
robusztus alsó védőlemezzel és ezüstszínű hátsó diffúzorral magára irányítja
a figyelmet. A markáns és sportos orrkialakítás, a törtvonalú alsó kontúrokkal
megrajzolt fényszórók és a plasztikusan kiformált Singleframe hűtőrács
mind az extrovertált karakterét hangsúlyozzák.
Nyomatékos TFSI és TDI motorjai fokozott gazdaságosság
mellett kínálnak dinamikusabb menetteljesítményt. Kiváló példa erre a 3.0
TDI motor, amely kétféle teljesítményszinttel szerepel a kínálatban. Elsőként
a 160 kW (218 LE) és 200 kW (272 LE) teljesítményű dízelmotorokkal kerül
az új modell a kínálatba. Nyárra a 2.0 TDI és a 2.0 TFSI erőforrások
is felkerülnek a palettára.
A 2.0 TFSI motorral párosítva jelenik meg először
sorozatgyártásban az új quattro hajtás ultra-technológiával. Ezzel új fejezet
kezdődik a quattro sikertörténetében: ez az új, takarékosságra optimalizált
összkerékhajtás a tapadás és a menetteljesítmények terén nem mutat különbséget
az állandó összkerékhajtásos rendszerekhez képest. Leginkább a mindennapos
használat során mutatott kisebb üzemanyag-fogyasztás és csökkentett szén-dioxid-kibocsátás
terén emelkedik ki a kategóriájában.
Az Audi A4 allroad quattro magyarországi típusa
2.0 TDI 120 kW (163 LE) teljesítményű erőforrással és hétfokozatú S tronic
sebességváltóval rendelkezik. Az alapfelszereltség részét képezik a 17
colos könnyűfém keréktárcsák, a megemelt tetősínek, az elektromos mozgatású
csomagtérajtó és a xenon-fényszórók is.
És
most nézzük meg filmen.
.
|