Vida Gábor


Tartalom
  • Személyi adatok
  • Iskolák, munkahely
  • Kutatási területek
  • Publikációk
  • Elérhetőség


  • Személyi adatok
    Név: Vida Gábor
    Születési hely és idő: Kalocsa, 1969. április 6.
    Iskolai végzettség: Budapesti Műszaki Egyetem 1993, autógépész-mérnök
    Budapesti Műszaki Egyetem 1998, közlekedési műszaki szakértői szakmérnök

    Iskolák, munkahely
  • 1983-1987
  • I. István Gimnázium, Kalocsa
  • 1988-1993
  • Budapesti Műszaki Egyetem, Közlekedésmérnöki Kar, egy. hallgató
  • 1993-1996
  • BME Közlekedésmérnöki Kar, Gépjárművek Tanszék, Ph.D hallgató
  • 1995-1998
  • BME Közlekedésmérnöki Kar, Műszaki Szakértői Szakmérnöki Szak, szakmérnök hallgató
  • 1996-2003
  • BME Közlekedésmérnöki Kar, Gépjárművek Tanszék, egyetemi tanársegéd
       2003- BME Közlekedésmérnöki Kar, Gépjárművek Tanszék, egyetemi adjunktus

    Kutatási területek
  • Baleseti Adatrögzítő Berendezés (UDS) alkalmazási lehetőségeinek vizsgálata
  • Gépjárművek forgalmi értékének meghatározása
  • Gépjárművek javítás utáni értékcsökkenésének meghatározása
  • Gépjárművek roncsértékének meghatározása
  • Gépjármű azonosítás
  • Gépjármű baleseti sérülések vizsgálata

  • Publikációk
    Konferencia előadások

    Amirouche, F. - Palkovics, L. - Vida, G.: Inroduction to a newly developed multibody code for vehicle application. 4th mini conference on vehicle system dynamics, Budapest, Nov. 7-9. 1994.

    Palkovics, L. - Széll, P. - Vida, G. - Wahl, I.: Evaluting of the road-friendliness at heavy vehicle suspensions. 5th mini conference on vehicle system dynamics, identification and anomalis, Budapest, Nov. 11-13, 1996.

    Lukács P., Széll P., Szente L., Vida G. (1996) "Possible application of neural networks to vehicle dynamics and control", 5th mini conference on vehicle system dynamics, identification and anomalis, Budapest, Nov. 11-13, 1996.

    Tanulmányok

    Vida Gábor: Rendellenes járműmozgások vizsgálata. Diplomaterv, BME, Gépjárművek Tanszék, Budapest 1993,

    Dr. Palkovics László - Finszter Ferenc - Széll Péter - Vida Gábor - Wahl István: Nehéz-tehergépjárművek tengelyterhelés növelésének műszaki feltételei. Kutatási jelentés. BME Gépjárművek Tanszék - TÜV Hannover - KTI Kft. Budapest, 1996.

    Palkovics L., Széll P., Vida G., Wahl I.,: "Heavy Vehicle Suspensions: Simulation Results" Report to OECD IR6 DIVINE Project, BUT Department of Automobiles, 1996.

    Dr. Melegh Gábor - Semsey Ákos - Vida Gábor: Yamaha XJ600 Diversion motorkerékpár alkalmassági vizsgálata rendőrségi használatra. Kutatási jelentés. BME Gépjárművek Tanszék - Budapest, 1997.

    Dr. Melegh Gábor - Lukács Pál - Vida Gábor: Rendőrségi motorkerékpárok megkülönböztető jelzéseinek összehasonlító vizsgálata. Kutatási jelentés. BME Gépjárművek Tanszék - Budapest, 1997.
     

    Folyóirat cikkek

    Vida, G., Palkovics, L. (1995) "Bevezetés a többtest-rendszer analízisbe I", Járművek, Építőipari és Mezőgazdasági Gépek

    Széll P. - Szente L. - Vida G.: Neurális háló alkalmazásának lehetőségei a járműtechnikában. Járművek, Építőipari és Mezőgazdasági Gépek, 43. (1996) No.4.

    Finszter Ferenc - Széll Péter - Vida Gábor - Wahl István: Nehéz-tehergépjárművek útbarátságának vizsgálata I. rész. Járművek, építőipari és mezőgazdasági gépek. 43. (1996) No. 6-7.

    Finszter Ferenc - Széll Péter - Vida Gábor - Wahl István: Nehéz-tehergépjárművek útbarátságának vizsgálata II. rész. Tehergépjármű felfüggesztés elemeinek matematikai modellezése. Járművek, építőipari és mezőgazdasági gépek. 43. (1996) No.10.



      Copyright Ó 1998 by Vida Gábor
    Frissítve: február 19, 20021998.02.20