Vida Gábor
Tartalom
Személyi adatok
Iskolák, munkahely
Kutatási területek
Publikációk
Elérhetőség
Személyi adatok
Név: Vida Gábor
Születési hely és idő: Kalocsa, 1969.
április 6.
Iskolai végzettség: Budapesti Műszaki
Egyetem 1993, autógépész-mérnök
Budapesti Műszaki Egyetem 1998, közlekedési
műszaki szakértői szakmérnök
Iskolák, munkahely
1983-1987
|
I.
István Gimnázium, Kalocsa |
1988-1993
|
Budapesti
Műszaki Egyetem, Közlekedésmérnöki Kar, egy. hallgató |
1993-1996
|
BME
Közlekedésmérnöki Kar, Gépjárművek Tanszék, Ph.D hallgató |
1995-1998
|
BME
Közlekedésmérnöki Kar, Műszaki Szakértői Szakmérnöki Szak, szakmérnök hallgató |
1996-2003
|
BME
Közlekedésmérnöki Kar, Gépjárművek Tanszék, egyetemi tanársegéd |
2003- |
BME Közlekedésmérnöki Kar, Gépjárművek
Tanszék, egyetemi adjunktus |
Kutatási területek
Baleseti Adatrögzítő Berendezés (UDS)
alkalmazási lehetőségeinek vizsgálata
Gépjárművek forgalmi értékének meghatározása
Gépjárművek javítás utáni értékcsökkenésének
meghatározása
Gépjárművek roncsértékének meghatározása
Gépjármű azonosítás
Gépjármű baleseti sérülések vizsgálata
Publikációk
Konferencia előadások
Amirouche, F. - Palkovics, L. -
Vida, G.: Inroduction to a newly developed multibody code for vehicle
application. 4th mini conference on vehicle system dynamics,
Budapest, Nov. 7-9. 1994.
Palkovics, L. - Széll, P. - Vida,
G. - Wahl, I.: Evaluting of the road-friendliness at heavy vehicle
suspensions. 5th mini conference on vehicle system dynamics, identification
and anomalis, Budapest, Nov. 11-13, 1996.
Lukács P., Széll P., Szente L.,
Vida G. (1996) "Possible application of neural networks to vehicle
dynamics and control", 5th mini conference on vehicle system dynamics,
identification and anomalis, Budapest, Nov. 11-13, 1996.
Tanulmányok
Vida Gábor: Rendellenes járműmozgások
vizsgálata. Diplomaterv, BME, Gépjárművek Tanszék, Budapest 1993,
Dr. Palkovics László - Finszter
Ferenc - Széll Péter - Vida Gábor - Wahl István: Nehéz-tehergépjárművek
tengelyterhelés növelésének műszaki feltételei. Kutatási jelentés. BME
Gépjárművek Tanszék - TÜV Hannover - KTI Kft. Budapest, 1996.
Palkovics L., Széll P., Vida G.,
Wahl I.,: "Heavy Vehicle Suspensions: Simulation Results" Report to
OECD IR6 DIVINE Project, BUT Department of Automobiles, 1996.
Dr. Melegh Gábor - Semsey Ákos -
Vida Gábor: Yamaha XJ600 Diversion motorkerékpár alkalmassági vizsgálata
rendőrségi használatra. Kutatási jelentés. BME Gépjárművek Tanszék - Budapest,
1997.
Dr. Melegh Gábor - Lukács Pál -
Vida Gábor: Rendőrségi motorkerékpárok megkülönböztető jelzéseinek
összehasonlító vizsgálata. Kutatási jelentés. BME Gépjárművek Tanszék -
Budapest, 1997.
Folyóirat cikkek
Vida, G., Palkovics, L. (1995)
"Bevezetés a többtest-rendszer analízisbe I", Járművek, Építőipari és Mezőgazdasági
Gépek
Széll P. - Szente L. - Vida G.:
Neurális háló alkalmazásának lehetőségei a járműtechnikában. Járművek,
Építőipari és Mezőgazdasági Gépek, 43. (1996) No.4.
Finszter Ferenc - Széll Péter -
Vida Gábor - Wahl István: Nehéz-tehergépjárművek útbarátságának vizsgálata
I. rész. Járművek, építőipari és mezőgazdasági gépek. 43. (1996) No. 6-7.
Finszter Ferenc - Széll Péter -
Vida Gábor - Wahl István: Nehéz-tehergépjárművek útbarátságának vizsgálata
II. rész. Tehergépjármű felfüggesztés elemeinek matematikai modellezése.
Járművek, építőipari és mezőgazdasági gépek. 43. (1996) No.10.
Copyright Ó
1998 by Vida Gábor
Frissítve: február
19, 20021998.02.20
|