Doktori értekezés:
Kétkörös fékberendezések elemzõ értékelése, különös tekintettel a menetstabilitásra (1977)
Szakmérnöki diplomaterv:
Gyalogosbalesetek mûszaki szakértõi vizsgálata (1987)
Kandidátusi értekezés:
Technische Untersuchung von Fussgngerunfllen Dresden, 1988.
1. A közúti közlekedési balesetek mûszaki vizsgálatának újabb lehetõségei
JM (Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek) 1978/25. 211-216.p.
2. A gépjármûvek stabilitásvizsgálatára használt egytömegû jármûmodellek rövid áttekintése JM (Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek) 1979/26. 5-8.p.
3. A gumiabroncs modellezési lehetõségei a gépjármû elméleti stabilitásvizsgálata során JM (Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek) 1979/26. 202-205.p.
4. Gépjármû-ütközések matematikai vizsgálatának lehetõségei
JM (Jármûve, Mezõgazdasági Gépek) 1979/26.167-173.p.
5. A különbözõ útprofilgerjesztések hatása a stabilitás határán lévõ jármû mozgására
JM (Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek) 1978/25. 99-104.p.
6. Az egyszerûsítések hatása a stabilitás határán lévõ jármû mozgására
JM (Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek) 1979/26.
7. Láthatóság megitélése matematikai szimuláció módszerével,
Közlekedéstudományi Szemle 1985. H.9.
Road Accidents im Night Time (Korlátozott látási viszonyok között bekövetkezett közlekedési balesetek vizsgálata) CIE IV. Nemzetközi Tud.Konferencia, 1986.
8. Der Zusammenhang auf einer trockenen Fahrbahn sichtbaren Bremsspur und dem Bremsweg bei der Notbremsung von OKW. II. Konf. für Verkehrssicherheit von RGW-Steaten, Dresden 1981.
Könyvrészlet, közremûködés: A közúti forgalombiztonság (Szerk. Dr. Ternai Zoltán) Mûszaki Könyvkiadó 1980 (2.2.-2.8, 3.5, 5.4, 5.5, 6.4, 6.5)
9. Gondolatok és javaslat a jármûvek javítás utáni értékcsökkenésének meghatározásához.
A Közlekedési Bírák Egyesületének Lapja 1994/2. 11 old.
10. A személygépkocsik forgalmi értékének meghatározásáról
A Közlekedési Bírák Egyesületének Lapja 1994/1. 10 old.
11. Reakcióidõ a közúti közlekedésben
Közlekedéstudományi Szemle 1995. 9. szám 18 old.