Tudományos tevékenység:
A fõbb kutatási területek a következõk:
- Gépjármûvek lengéskényelmének
és kerék talaj kapcsolatának mûszeres országúti
vizsgálatokkal kiegészített számítógépes
szimulációs analízise.
- Autóbuszok, tehergépkocsik, pótkocsis
és nyerges jármûegyüttesek stabilitása
és kormányozha- tósága.
- A gépjármû hosszdinamikája.
- A felfüggesztés karakterisztikáinak
optimálása.
- A hajtómûparaméterek optimálása.
Ezen témakörhöz kapcsolódóan
készült el, az alábbi címet viselõ kandidátusi
ill. akadémiai doktori disszertáció is:
- Isszledovanyije vertikalnüh kolebanyij szocslenyennovo
avtobusza.Moszkva, 1969. p. 95.
- Gépjárûvek lengéskényelme
és kerék-talaj kapcsolata. Budapest, 1978. p. 205.
A tudományos tevékenységgel kapcsolatos
publikációkat a publikációs
jegyzék, az ipar számára készített
elemzéseket, vizsgálati jelentéseket, a kutatási,
vizsgálati jelentések tartalmazzák.