Publikationsliste:

1. Ilosvai L.: Korszerü autóbuszok paraméterei. Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek. No 9. (1960) pp. 336-344.

2. Ilosvai L.: A csuklós autóbusz függõleges irányú önlengéseinek vizsgálata. Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek. No 12. (1966) pp. 462-466.

3. Ilosvai.: Nyerges és csuklós jármûvek függõleges irányú lengéseinek differenciálegyenletei. Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek. No 17 (1970) pp. 220-223.

4. Betlej S.-Ilosvai L.: A magyar-szovjet mûszaki tudományos együttmûködés szerepe és jelentõsége a magyar autóipar fejlõdésében. Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek. No 17 (1970) pp. 440-441.

5. Ilosvai L.: Schwingungsuntersuchung von Kraftfahrzeugen mit Hilfe von Digitálrechnern. Wissensschaftliche Zeitschrift der Hochschule für Verkehrswessen. "Fridrich List" in Dresden. No 17 (1970) pp. 573-579.

6. Ilosvai L.-Szûcs B.: A gépjármû felfüggesztésében fellépõ száraz surlódás lengéstani hatásainak vizsgálata. II. Gépjármû és Motortechnikai Konferencia Sopron (1970) II. kötet pp. 145-154.

7. Ilosvai L.: A stochasztikus útprofil figyelembe vétele a gépjármûvek vizsgálatánál. KAMM füzetek. (1971) No2. pp. 55-70.

8. Ilosvai L.-Szûcs B.: Radom Vehicle Vibrations as Effected by Dry Friction in Wheel Suspensions. Vehicle System Dynamycs. No 1 (1972) pp. 197-209. Amsterdam.

9. Szûcs B.-Ilosvai L.:Isszledovanyije szlucsajnüh kolebanyij transzportnüh szredsztv na EVM. Periodica Polytechnica. No 16. (1972) pp. 403-412.

10. Ilosvai L.-Márkus T.: Niketore otazky vysetrovania kmitania slankovych autobusov. Chreneia otrasy strojnych zaridanei. Zilina, 1972. Cast II. pp. 277-295.

11. Ilosvai L.-Márkus T.:Isszledovanyie nyekotorüh oszobennosztyej kolebanyij szocslenyennovo avtobusza. Periodica Polytechnica Vol. 2. No 2. (1974) pp. 97-107.

12. Ilosvai L.: Isszledovanyie vlijanyije nyeposzredsztvennogo upravljajemmogo klapana, regulatora urovnya kuzova pramim upravlenyijem, na sztabilnoszty avtobusza. Belgrad, 1975. Saopstenja Nauka i Motorna Vozila. Tom II. pp. 163-179.

13. Akopjan R.A.-Ilosvai L.: Kormányzott gépjármûkerekek lengéseinek matematikai vizsgálata. Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek. No 6. (1975) pp. 205-208.

14.Ilosvai L.: Közvetlen vezérlésû szintszabályozó szelep jármû-stabilitásra gyakorolt hatásának vizsgálata. Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek. No 6. (1975) pp. 249-253.

15. Akopjan R. A.-Ilosvai L.: Légrugós autóbuszok kormányzott kerekei gerjesztett lengéseinek vizsgálata. Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek. No 7. (1975) pp.249-253.

16. Ilosvai L.: Laprugós felfüggesztésû autóbuszok lengéskényelmi problémái. Autóbusz Szakértõk Tanácskozása. Budapest, 1975. pp. 41-47.

17. Ilosvai L.: A szimulációs módszer alkalmazásának egyes kérdései a gépjármûvek lengéseinek és igénybevételeinek vizsgálatánál. BME. Tudományos ülésszak, 1976. pp. 205-221.

18. Ilosvai L.: Gépjármûvek lengésvizsgálata különös tekintettel a csuklós autóbuszokra és nyerges jármûvekre. Az MTA Gépszerkezettani Bizottság 1976 okt. 11. ülésén elhangzott elõadás) BME. Budapest, 1976. p. 70.

19. Ilosvai L.-Péter T.: Elõre megadott spektrál sürûség-függvénnyel rendelkezõ stochasztikus folyamat elõállí- tása. BME. KAMM Füzetek. 78/1 pp. 41-64.

20. Ilosvai L.: Schwingungskomfort und Rad-Boden-Kraftschluss bei Gelenkig Gekuppelten zweigliedrigen Kraftfahrzeugen. XVII. Internationaler Kongress FISITA. Budapest, 1978. pp. 977-983.

21. Ilosvai L.-Cserepanov L.: A gumiabroncs dinamikus karakterisztikájának hatása a gépjármû függõleges irányú lengéseire. Jármûvek, mezõgazdasági Gépek. No 7. (1978) pp. 249-251.

22. Ilosvai L.-Vad L.: Problemü obrabotki rezultatov isszledovanyij kolebanyij masin. Materialy na II. Konferencje Naukova Optymalizacija srodkow technicznych organizacyjnych i ekonomicznych w transporte. Warszava, 1978. pp. 72-82.

23. Ilosvai L.-Péter T.- Vad L.: Vozmozsnoszty dja sztaticseszkoj linearizacii kolebatyelnüh szisztem avtomobilja sz stochaszticseszkim vozbuzsgyényiem. Bled (Jugoszlávia), 1979. Saopstenja Nauka i Motorna Vozila II. pp. 121-135.

24. Ilosvai L.:-Cserepanov L.- Shararra A.: Személygépkocsi gumiabroncs belsõ zaj- és rezgéskeltõ hatásának vizsgálata. Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek. No 9. (1979) pp. 336-338.

25. L. Ilosvai-A.- Keresztes-P. Michelberger-T. Péter.: Matematical Vibration Analysis of Buses Operating in Towns. Periodica Polytechnica, Vo 7 No 2. (1979) pp. 139-148.

26. M. El-Gindy, -L. Ilosvai.: Vehicle Stability During Braking Mannnoeuvres. International Journal of Vehicle Design. Vol 1. No 3. (1980) pp. 231-238.

27. Ilosvai L.-Cserepanov A.-Sharara A.: Személygépkocsi-felépítmény vizsgálata. Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek. No 8. (1980) pp. 297-300.

28. M. El-Gindy,-L. Ilosvai.: Experimeental Investigation in Vehicle Performance and Response During Nominal, Rectilinear Braking Maneuvers. Periodica Polytechnnica. Vol. 8. No 1. (1980) pp. 25-35.

29. M. El-Gindy,- L. Ilosvai.: Investigation of the Pulsating Braking. Periodica Polytechnica. Vol. 1. No 1. (1980) pp. 36-46.

30. Detlef Buhr-Ilosvai L.: Autóbuszok összehasonlító lengéskényelmi vizsgálata. (Átdolgozás) Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek. No 1. (1981) pp. 2-8.

31. M. El-Gindy-L. Ilosvai.: Study in Vehicle Response During Steering and Braking Manoeuvres. Periodica Polytechnica. Vol. 8. No 2. (1980) pp. 161-167.

32. M. El-Gindy-L. Ilosvai.: An Experimental Investigation into Vehicle Response During Steering and Braking Manoeuvres. Int. Journal of Vehicle Design. Vol. 2. No 4. (1981) pp. 463-469.

33. Michelberger P.-Ilosvai L.-Keresztes A.-Péter T.: Városi autóbuszok dinamikai igénybevételének megálló- hossztól függõ normalitás vizsgálata. Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek. No 5. (1982) pp. 167-170.

34. Michelberger P.- Ilosvai L.- Keresztes A.- Péter T.: Normality Analysis of Dynamic Stresses in Buses Depening on Stop Lengths. Periodica Polytechnica. T. E. Vol. 10. No 1. (1982) pp. 53-59.

35. M. El Gindy- L. Ilosvai.: Computer Simulation Study on a Vehicles Directional Response in Somme Severe Manoeuvres. Part 1: Rapid Lane-Change Manoeuvres. Int. Journal of Vehicle Design. Vol. 4. No 4. (1983) pp. 386-401.

36. Ilosvai L.: Csuklós autóbuszok függõleges irányú lengéseinek sajátosságai. XIII. Autóbusz Szakértõi Tanácskozás. Veszprém, 1982. pp. 95-104.

37. Ilosvai L.-Kádár L.- Péter T.: Utánfutó lengésmódosító hatása sztochasztikus útgerjesztés esetén. IV. Magyar Mechanikai Konferencia. Miskolc, 1983. pp. 58-59.

38. M. El-Gindy- L. Ilosvai.: Computer Simulation Study on a Vehicles Directional Response in Some Severe Manoeuvres. Part 2: Steering and Braking Manoeuvres. Int. Journal of Vehicle Design. Vol. 4. No 5. pp. 501-510.

39. Ilosvai L.: Géptervezési gyakorlatok a Közlekedésmérnöki Karon. Felsõoktatási Szemle. Vol. XXXII. 1983 No 7-8. pp. 441-444.

40. Ilosvai L.: A konstruktör-technológus párbeszéd fontossága a konstruktör oldaláról. Gépgyártástechnológia. Vol. XXXIV. 1984. No 1. pp. 4-6.

41. Ilosvai L.-Péter T.: Gépjármû-felfüggesztések lengéscsillapító karakterisztikájának optimálása. Periodica Polytechnica. T. E. Vol. 11. 1983. 273-288.

42. Ilosvai L.- Dezsõ K.- Szabó I.: Mechanikus sebességváltómûvel szerelt Ikarus autóbuszok hajtómûparamé- tereinek optimálása. XV. Autóbusz Szakértõi Tanácskozás. Budapest, 1984. II. kötet pp. 511-517.

43. Ilosvai L.- Dezsõ K.- Szabó I.: Die Optimaalisation der Getribeparameter, von mit mechanischem Syhaltgetri- ebe versehen Ikarus Omnibusen. Meeting of Bus and Coach Experts XV. Budapest, 1984. Vol. 1. pp. 575-581.

44. Péter T.- Ilosvai L.- Kádár L.: The Location of the Centre of Gravityy of a Trailer and the Effect of the Opti- mization of the Suspension Parameters on Vehicle Vibrations. Periodica Polytechnica T. E. Vol 12. No 1-2. 1984. pp. 115-125.

45. Ilosvai L.- Varga F.- Lovász Z.- Dezsõ K.: Kéttengelyes gépjármû fékezés alatti stabilitása. V. Magyar Mec- hanicai Konferencia. Miskolc 1987. pp. 63.

46. Ilosvai L.- Péter T.: A szög alatt beépített csillapító térbeli helyzetének hatása a gépjármû függõleges irányú lengéseire. V. Magyar Mechanikai Konferencia. Miskolc 1987. pp. 64.

47. Ilosvai L.: A Jármûgépészeti Intézet kutatási-fejlesztési tevékenysége. Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek. Vol. 34. No 7. (1987) pp. 248-251.

48. Ilosvai L.: The Research-Development Activites of Vehicle Engineering Institute. Vehicles, Agricultural Machines. Vol. 34. No 7. (1987) pp. 251-253.

49. Ilosvai L.:Pótkocsis Jármûegyüttesek stabilitásának egyes kérdései. Jármûvek, Mezõgazdasági Gépek. Vol. 34. No 11. (1987) pp. 415-418.

50. Ilosvai L.: Pótkocsis jármûegyüttesek stabilitásának egyes kérdései. Ipari Szabványosítás. Vol. 24. No 3. 1987 pp. 1-7.

51. Ilosvai L.- Kõfalvi Gy.: Fahrstabilität der Nutzfahrzeuge und die Unternehmenpraxis. VI. Nemzetközi Közleke- désbiztonsági Konferencia. Budapest, 1989 okt. 3-4. pp. 1-5-

52. Ilosvai L.-Palkovics L.: A csuklós autóbusz sajátkormányzási tulajdonságainak sajátosságai. XXI. Autóbusz Szakértõi Tanácskozás. 1990. szept. 3-6. Vol. 2. pp. 180-187.

53. Ilosvai L.-Palkovics L.: Csuklós jármûvek stabilitásának növelése aktív elemek felhasználásával. VI. Tudomá- nyos Ülésszak. Széchenyi István Mûszaki Fõiskola Gyõr. 1991. szept. 9-11. Vol. G. pp. 222-231.

54. Ilosvai L.-Palkovics L.: One Possible Approach to Active Control of 4 WS Vehicles. Proceedings of the 2nd Mini Conference on Vehicle System Dynamics Identification and Anomalies. Budapest, 12-15 November 1990. (1992) pp. 263-291.

55. L. Palkovics- L. Ilosvai- A. Semsey.: The Selfs-steering Behaviour of a Tractor -semitrailer at High-Speed and its Control Improve Lateral Stability. Heavy Vehicle Systems. Int. Journal of Vehicle Design. Vol. 1. No 3. 1994. pp. 304-323.

56. L. Ilosvai-L. Palkovics-A. Semsey.: Stabilization of High Speed Inter-city Buses with Application of Controlled Systems. XXIV. Meeting of Bus and Coach Experts. 12-29 szeptember 1993. Budapest. pp. 271-278.

57. Palkovics L.-Ilosvai L.-Illes J.: Self-Steering Behaviour of High-Speed Tractor-Semitrailer and Its Control. Periodica Polytechnica. T. E. Vol. 21. No 3. 1993. pp. 209-228.

58. Ilosvai L.-Millner I.: Computer Aided Vehicle Dynamical Calculus. Periodica Polytechnica. T.E. Vol. 21. No 4. 1993. pp. 317-328.

59. Palkovics L.-Kõfalvi Gy.-Semsey A.-Ilosvai L.: (1994) Safety Problems of European Truck/tandem-trailer Vehicle Combination and their Stabilization. Int. Dedicated Conference on Road and Vehicle Safety. ISATA Aachen, Germany, 31 st October--4 th November (to be publised)

60. L. Palkovics-L. Ilosvai.: Self Steering Behaviour of High-Speed Tractor Semitrailer and Its Control. Selected Problems of Structural Mechanics Machine Design Produktion Engineering Motor and Railway Vehicles Organic Chemistry Cracow University of Technology. Vol.1. No 3. 1995. pp. 259-276.