2000
 

Bánhegyi Attila: Új járművek fényezésének vizsgálata festékréteg vastagság mérési eljárással

Bánkuti Tamás: Csavarólengés-szimuláció eredményeinek összehasonlítása mérési eredményekkel

Császár Csaba: RÁBA fekvőmotor vízszivattyújának szállítási mennyiségének növelésének lehetőségei

Csuta Bálint: Utasszimuláció a közlekedési balesetek számítógépes elemzése során

Deák Tibor: Motorkerékpárok súlypontjának helyzete a geometriai jellemzők figyelembe vételével

Eitler Balázs: Az IKARUS EAG E94/E95 típusú autóbusz zajvizsgálata, a zajcsökkentés lehetőségei

Halász Zoltán: Gépjárművek oldalstabilitása

Kovács Norbert: NABI alacsonypadlós autóbusz fékrendszerének megtervezése KNORR tárcsafék, fékszerelvények alkalmazásával

László Árpád: Az útburkolat minőségének hatása a  jármű fékezési  tulajdonságaira

Laubheimer Zsolt: Az  EES-egyenértékű  deformációs sebesség alkalmazása közlekedési balesetek szakértői vizsgálata során

Naszády Zoltán: Validierung des dynamischen Verhaltens von Al-Schaumen in der FE-Berechnung für die Free Motion Head Versuche (FMVSS201)

Oláh Zoltán Összkerékhajtású versenyautó tengelyek közötti nyomatékelosztásának vizsgálata, tervezése

Petri István: Dízelmotor diagnisztikai célú nyomásindikálásának számítógépes kiértékelése

Pintye Ferenc: Mechanische Untersuchung eines elektrischen Servolenkgetriebes

Sóos István Próbapad hibrid szimulációja, motor hardver szimulációja

Tass Zoltán: Validierung des dynamischen Verhaltens  von PU-Schaumen in  der FE-Berechnung für die Free Motion Head Versuche (FMVSS201)