2000
|
Bánhegyi
Attila: Új járművek fényezésének vizsgálata festékréteg vastagság
mérési eljárással
Bánkuti Tamás: Csavarólengés-szimuláció eredményeinek összehasonlítása mérési eredményekkel Császár Csaba: RÁBA fekvőmotor vízszivattyújának szállítási mennyiségének növelésének lehetőségei Csuta Bálint: Utasszimuláció a közlekedési balesetek számítógépes elemzése során Deák Tibor: Motorkerékpárok súlypontjának helyzete a geometriai jellemzők figyelembe vételével Eitler Balázs: Az IKARUS EAG E94/E95 típusú autóbusz zajvizsgálata, a zajcsökkentés lehetőségei Halász Zoltán: Gépjárművek oldalstabilitása Kovács Norbert: NABI alacsonypadlós autóbusz fékrendszerének megtervezése KNORR tárcsafék, fékszerelvények alkalmazásával László Árpád: Az útburkolat minőségének hatása a jármű fékezési tulajdonságaira Laubheimer Zsolt: Az EES-egyenértékű deformációs sebesség alkalmazása közlekedési balesetek szakértői vizsgálata során Naszády Zoltán: Validierung des dynamischen Verhaltens von Al-Schaumen in der FE-Berechnung für die Free Motion Head Versuche (FMVSS201) Oláh Zoltán Összkerékhajtású versenyautó tengelyek közötti nyomatékelosztásának vizsgálata, tervezése Petri István: Dízelmotor diagnisztikai célú nyomásindikálásának számítógépes kiértékelése Pintye Ferenc: Mechanische Untersuchung eines elektrischen Servolenkgetriebes Sóos István Próbapad hibrid szimulációja, motor hardver szimulációja Tass
Zoltán: Validierung des dynamischen Verhaltens von PU-Schaumen
in der FE-Berechnung für die Free Motion Head Versuche (FMVSS201)
|