Jármű modellezés
és valós idejű számítógépes szimuláció
Többtest modellezési technikák
Elméleti kutatások és gyakorlat:
- Többtest rendszerek fejlesztése többcélú alkalmazáshoz.
- Jármű orientált többtest rendszerek fejlesztése különféle országúti járműszerelvényekhez..
- Hatékons eszközök fejlesztése valós idejű megjelenítéshez.
- A kereskedelemben beszerezhető ADAMS többtest modellező rendszer alkalmazása.
 
A hagyományostól eltérő kapcsolóelemek és aktív erők jellemzése:

- A járműdinamikában alkalmazott szabályozott kapcsolóelemek és aktív erők jellemzése (mint például aktív mozgató elemek, szabályozott torziós rudak, félaktív csillapítók, nyomaték szabályozók).

- A MATLAB mátrix-kezelő programcsomag és a Pascal alapú többtest analizáló rendszer összekapcsolása analizálási és szabályozási feladatokhoz.
- Összetett elemek jellemzése, mint például gumiabroncs, laprugó, légrugó.
A mesterséges neurális hálózatok előnyei:

- Számos nem-lineáris // HIÁNY//.

- Nincs szükség fizikai modellekre, a belső modell a betanítási fázisban jön létre.
- Dinamikai alkalmazásokra is felkészíthető.
- Gyors számítógépes alkalmazásokat biztosít.
Gumiabroncs modellezés: az ANN alkalmazása gyors és hatékony eszközt biztosít
- Jól közelíthető a gumiabroncsok dinamikus viselkedése.
- Gyorsabb működés a hagyományos gumi-modellekhez képest.
- A be- és kimenő változók száma nem korlátozott.